Clubkaart gebruiken in de loods
Het reserveren en bevestigen van een boot in de loods wordt door veel leden nog vaak niet op de juiste manier gedaan. Er wordt dan ingelogd via het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord. Het probleem dat hierbij ontstaat is, als daarna niet uitgelogd wordt, dat het systeem geblokkeerd blijft op de betreffende gebruiker. Hoe moet het wel? Maak gebruik van je clubkaart……..en niet anders!
Betalen in het clubhuis
Zoals eerder vermeld, verzoeken we iedereen om in het clubhuis zo weinig mogelijk gebruik te maken van PIN-betalingen (iedere pin-transactie kost ons extra geld): betaal met je clubkaart. Heb je onvoldoende saldo op je clubkaart: dan opladen graag. Er zijn 2 opties om je clubkaart op te laden:
NB: Geregeld wordt nog contact geld in of bij de kassa in het clubhuis gevonden. We willen dit echt zoveel mogelijk voorkomen.
“ICT specialisten” bij MWC
Bij MWC lopen er blijkbaar de nodige “ICT specialisten” rond, die instellingen op PC’s (kassa in clubhuis en reserveringssysteem in loods) aanpassen …… of dat trachten te doen. Met name in de loods zie we dat er geregeld via de browser naar internetpagina’s gezocht wordt die niets met het reserveringsysteem te maken hebben.
Oorspronkelijk is het systeem uitgerust om met ‘Google Chrome’ om te applicatie te starten, maar er zijn mensen die dit wijzigen in ‘Microsoft Edge’. Ook worden er bladwijzers gewijzigd en toegevoegd.
DRINGEND VERZOEK: NIET DOEN !!!!!!!!!!!
Meld problemen via de secretaris. Deze zal er dan voor zorgen dat eventuele problemen/wensen aanpassingen door de juiste mensen opgelost/uitgevoerd worden. Rond ICT-zaken kan ook rechtstreeks contact opgenomen worden met onze ICT-beheerders Arjen Klop en Marc van den Camp. (reeheb.tci.[antispam].@maastrichtsche.nl)